Willkommen!!

Καλωσορίσατε!!

Με λένε Λίνα και εδώ και τέσσερα χρόνια ασχολούμαι με τα Γερμανικά. Πήγα για λίγους μήνες φροντιστήριο αλλά λόγω της οικονομικής κρίσης δεν μπορούσα να πληρώνω τα μηνιαία δίδακτρα. Πιστεύω για πολλούς από εσάς πρέπει να είναι απαγορευτικά επίσης.
Άρχισα λοιπόν να ψάχνω για μπλογκ ή ιστοσελίδες μέσα στο internet που θα μπορούσαν να μου μάθουν γερμανικά χωρίς να πληρώνω. Εκτός από το deutsche welle που με βοήθησε πάρα πολύ, όλες οι άλλες ιστοσελίδες με μάθαιναν από αγγλικά σε γερμανικά (άρα πρέπει να ξέρεις πολύ καλά αγγλικά για να ανταπεξέλθεις) και επίσης μέχρι ένα επίπεδο συνήθως Α2 συνήθως. Για ανώτερο επίπεδο πρέπει να ψάξεις πάρα πολύ και να αγοράσεις βιβλία το οποίο και αυτό έχει κόστος χρόνου και χρήματος.
Επίσης, για να προχωρήσεις σε μεγαλύτερο επίπεδο πρέπει να πληρώσεις. Δεν υπάρχει τίποτα δωρεάν πια στο internet. Υπάρχουν μόνο δολώματα. Αν τσιμπήσεις, την πάτησες. Αν δεν τσιμπήσεις, θα πρέπει να ψάξεις πολύ, θα πρέπει να βρεις και άλλους τρόπους να διαβάσεις, και βέβαια υπάρχει πάντα το πρόβλημα ότι δεν μιλάς με κανέναν. Δεν έχεις με κανέναν να επικοινωνήσεις και να μοιραστείς τις απορίες σου.

Για αυτό είμαι εγώ εδώ απόψε. Έχω καταφέρει να πάρω επίπεδο Β1. Όχι σε 4 χρόνια αλλά σε 1 χρόνο. Πέρσι συγκεκριμένα. Απλά τα πρώτα τρία ψαχνόμουν και επίσης έκανα και άλλα πράγματα όπως πολύ δουλειά, οικογένεια, μεταπτυχιακό κλπ.

Επειδή τα γερμανικά έγιναν πολύ σημαντικό εφόδιο για όλους μας λόγω της κρίσης είναι ένας από τους λόγους που ξεκίνησα σήμερα να σας γράφω. Δεν είμαι σίγουρη αν σε λίγα χρόνια πολλές επιχειρήσεις στη χώρα μας θα ζητάνε τα γερμανικά ως υποχρεωτική γνώση μαζί με τα αγγλικά. Επίσης, για να εργαστείς σε κάποια γερμανική επιχείρηση ή ακόμα και να μεταναστεύσεις στη Γερμανία χρειάζεσαι τη γλώσσα.

Λοιπόν, τα πάντα είναι μέθοδος και πολλή πρακτική. Με το σωστό συγχρονισμό από αυτόν τον ιστότοπο μπορούμε να βγούμε όλοι κερδισμένοι. Και εγώ ανάμεσά σας πρώτα από όλα γιατί δεν θα ξεχνώ τη γλώσσα και επίσης έχω σκοπό να ανέβω επίπεδο, να μοιραστώ όλες μου τις εμπειρίες, να δώσουμε μαζί εξετάσεις για τα κρατικά πιστοποιητικά γλωσσομάθειας ή για τα πιστοποιητικά γλώσσας του Ινστιτούτου Goethe.

Επίσης, σιγά σιγά θα αρχίσουμε να επικοινωνούμε στα γερμανικά και όχι στα ελληνικά για να μας γίνει η γλώσσα αυτή πετσί στο κορμί μας και όχι ξένο σώμα.

Εγώ θα αρχίσω με το επίπεδο Α1. Τι πρέπει να ξέρουμε αρχικά για αυτό το επίπεδο. Θα ενημερώνω πολύ τακτικά το μπλογκ. Σας ενημερώνω ότι θα παίρνω δεδομένα από ξένα sites, από βιβλία που έχω αγοράσει και από σημειώσεις που έχω κρατήσει κατά καιρούς.

Για να δούμε λοιπόν. Θα τα καταφέρω να σας τραβήξω το ενδιαφέρον;

Φιλικά,
Λίνα.

Σχόλια

  1. Καλησπέρα Λίνα,
    Ειμαι και εγω ενας απο αυτους που προσπαθουν να μάθουν την γερμανική γλώσσα και στην προσπαθεια μου αυτη ήρθα στην γερμανιά για να το καταφέρω πιο γρήγορα.
    Νομίζω πως εχεις άδικο σε καποια απο αυτα που λες.
    Σου στέλνω την παρακάτω σελίδα που ειναι απο το φροντηστήριο που πηγαινω και ειναι ενταλώς δωρεαν για ολους και αν θελεις μπορεις να με ρωτήσεις ότιδήποτε γιατι την εχω ψαξει αρκετά. Με βοηθησε σε μεγαλο βαθμο μπορω να πω και ελπιζω να βοηθησει και εσενα το ιδιο :)

    http://www.deutschakademie.de/online-deutschkurs/griechisch/

    Φιλικα,
    Δημήτρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δημήτρη μου καλησπέρα,

    Το σάιτ που μου γράφεις το έχω δει κι εγώ. Πρέπει να αγοράσεις βιβλία όμως για να κάνεις τις ασκήσεις. Και εμένα καθηγητής μου το είχε συστήσει.
    Χαίρομαι πάρα πολύ για σένα που πήρες την απόφαση και έφυγες. Αλήθεια βρήκες δουλειά;
    Εγώ έχω ένα παιδί και μου είναι δύσκολο να πάρω την απόφαση να φύγω χωρίς να έχω τακτοποιηθεί από μια δουλειά τουλάχιστον σε οποιαδήποτε χώρα του εξωτερικού. Δεν κάνω διακρίσεις.
    Ψάχνομαι πολύ και είμαι σίγουρη ότι κάποια στιγμή θα μου συμβεί και εμένα. Εδώ δεν υπάρχει πια μέλλον για κανέναν μας.
    Δυστηχώς δεν έχω ασχοληθεί με αυτό το μπλογκ καθόλου και με στεναχωρεί που μπήκες να βοηθηθείς και δεν βρήκες τίποτα.
    Δίνω συνέχεια εξετάσεις, τώρα κάνω Τούρκικα και ο χρόνος μου ο ελεύθερος είναι λίγος.
    Σου εύχομαι ότι καλύτερο στη νέα σου ζωή!!
    Φιλικά,
    Λίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλησπέρα Λίνα,

    Το Site που σου έστειλα εχει πολλες ασκήσεις και τεστ και σίγουρα δεν ειναι απαραιτητη η αγορά βιβλίων οπως ειπες :)
    Επίσης αν εγγραφεις στην σελίδα (παλι δωρεαν), θα μπορεις να στελνεις ερωτήσεις και να στις απαντανε οι καθηγητές του φροντιστηρίου :)
    Ειναι πολυ χρήσιμο σου λεω, και εμενα με εχει βοηθήσει πολλες φορες :)

    Για δουλειά που με ρώτησες ακομα δεν το έψαξα γιατι θελω να μαθω πρωτα την γλωωσα και υστερα θα το κοιτάξω. Αλλα σιγουρα εγω ειναι πολυ καλα για καποιον που ξερει την γλώσσα! Καμια σχεση με το δικο μας το χαλι!

    Εσυ φαντάζομαι οντως θα εχεις μια επιπλεον δυσκολια με το παιδάκι οπως λες αλλα νομίζω πως τελικά οπου και αν καταλήξεις, μακρυα απο την ελλαδα, θα ειναι πολυ καλυτερα και για τους 2 σας! :)
    Η ελλαδα πλεον νομίζω πως δεν μπορεί να προσφέρει τιποτα!

    Τα τουρκικα πως και προεκυψαν;
    Εγω δεν ξερω ουτε λέξη! :)
    και νομίζω ότι ειναι πολυ δύσκολα!
    Χαρα στο κουραγιο σου οποτε :)

    Σου ευχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία σε όποια αποφαση και αν παρεις τελικά :)

    Φιλικά,
    Δημήτρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν θες το email μου είναι mylonalin@yahoo.gr και θα μπορούσαμε να ανταλλάσσουμε email και στα γερμανικά αν ήθελες για εξάσκηση..
    Τα τούρκικα μου προέκυψαν όπως μου προέκυψαν και οι υπόλοιπες γλώσσες που ξέρω. Αν δεν είχα κάνει το παιδάκι θα ήμουν κι εγώ από χώρα σε χώρα να πετάω. Αλλά δεν μετανιώνω που το έκανα γιατί αυτό με βοηθά να σταθώ σε αυτές τις δύσκολες στιγμές.
    Το πρόβλημα που δεν έχω φύγει ακόμα είναι και η δουλειά μου. Δουλεύω στην εφορία και ενώ έχει πέσει στο 70% ο μισθός μου, θεωρείται ακόμα μια καλή δουλειά και οι γονείς μου φωνάζουν λίγο. Αν και θέλουν και αυτοί να φύγω από την Ελλάδα αλλά να φύγω ή μέσω της εργασίας μου ή βρίσκοντας μια καλύτερη δουλειά έξω. Τα τούρκικα δεν είναι δύσκολα έχουν πολλές καταλήξεις που πρέπει να θυμάσαι και να τις συνδιάζεις ανάλογα με το τι θέλεις να πεις.Ακόμα και η ερώτηση αλλά και η άρνηση γίνεται με μια κατάληξη στο επίθετο ή το ουσιαστικό.
    Γερμανικά έχω παραμείνει στο Β1 αλλά κάνω ασκήσεις κάθε μέρα για να μη ξεχάσω τη γραμματική και τις λέξεις. Γιατί... όπως έλεγαν παλιά.. μάτια που δεν βλέπονται γρήγορα λησμονιούνται..
    Εγώ αν έρθω βερολίνο έχω που να μείνω αρχικά, αλλά οι γνωστοί μου εκεί μου λένε να μην πάω αν δεν έχω βρει τη δουλειά πρώτα.
    Έχω στείλει αιτήσεις και εκεί αλλά λίγο τζίφος! Νομίζω πως πρέπει να είναι λίγο προκατελειμένοι με εμάς.

    Ααα και να μην ξεχάσω αυτό που θα σε βοηθήσει για τα γερμανικά σου είναι τα ακόλουθα σάιτ:
    http://www.dw.de/%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B1%CE%B9%CE%BD%CF%89-%CE%B3%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%B1/deutsch-warum-nicht/s-2726
    και κατέβασε το warum nicht buch καλύπτει μέχρι Β1 επίπεδο.

    www.busuu.com

    από το σάιτ του bbc

    www.book2.de

    αυτό σε μαθαίνει 40 γλώσσες στα ελληνικά μέχρι Α2 επίπεδο.

    Δες αυτά έχω βρει και άλλα.
    Γράψε μου να σου πω.
    Λίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου